Her finder du de seneste nyheder og artikler fra Kreativitet & Kommunikation. I bunden kan du også klikke dig ind i vores presserum. Husk at du også kan bruge søgefunktionen i menuen
Onsdag den 22. marts på Kreativitet & Kommunikations generalforsamling fik bestyrelsen to nye medlemmer. Mads Duzenius Christensen fra Envision blev valgt ind som nyt bestyrelsesmedlem og Cecilie Theresa Nygaard Andersen fra Publicis Media blev valgt ind som bestyrelsessuppleant.
Du kan søge en række puljer og få tilskud til grøn omstilling som SMV – det gælder både, hvis dit bureau er er nybegynder, eller hvis bureauet allerede arbejder med den grønne omstilling.
Center for Cybersikkerhed (CFCS) har lavet en række anbefalinger for brugen af TikTok. Det er fortsat op til de enkelte virksomheder selv at vurdere brugen af forskellige apps.
Center for Cybersikkerhed (CFCS) har lavet en række anbefalinger for brugen af TikTok. Det er fortsat op til de enkelte virksomheder selv at vurdere brugen af forskellige apps.
Kreativitet & Kommunikation repræsenterer den danske kommunikations- og indflydelsesindustri, og vi har sammen med Danske Annoncører og Markedsførere (DAOM), som er annoncørernes brancheforening, lanceret nye pitchvejledninger. De nye vejledninger har til formål at skabe de bedste forudsætninger for gode, langvarige samarbejder mellem bureauer og annoncører
KreaKom vil sætte skub i kommunikationsindustriens rapportering om bæredygtighed og grøn omstilling. En ny aftale mellem KreaKom og den digtiale platform Valified skal være med til at sikre klimaregnskaber på bureauerne.
Kreativitet og Kommunikation har indgået et strategisk samarbejde med to tidligere bureauprojektledere, og nu begge selvstændige projektkonsulenter, i udviklingen af en ny projektlederworkshop.
Kreativitet og Kommunikation har indgået et strategisk samarbejde med to tidligere bureauprojektledere, og nu begge selvstændige projektkonsulenter, i udviklingen af en ny projektlederworkshop.
Kreativitet & Kommunikation kan nu, via EACA, give medlemmer 20% rabat på relevant masterclass, der sætter kreativiteten i centrum – og på formel
Noget af det, der fylder rigtig meget på bureauerne – og derfor i Kreativitet & Kommunikations rådgivninger – er samarbejde med influencere. Derfor har vi nu, i samarbejde med Dansk Erhverv, udarbejdet en ny skabelon for kontrakterne med dem.
Kreativitet & Kommunikation har indgået samarbejde med Tekstlinjen, Reklamelinjen og Contentlinjen, og som noget nyt kan vi tilbyde vores medlemmer rabat på disse branchenære aftenuddannelser
Charlie Stjerneklar, direktør i Kreativitet & Kommunikation, ser tilbage på sit første år som direktør i brancheforeningen.
I januar 2023 lancerer Creative Denmark deres nye besøgscenter målrettet internationale beslutningstagere, House of Creative Denmark.
Dansk Erhverv og Kreativitet & Kommunikation har udarbejdet en ny standardkontrakt til medvirkendeaftaler
Den internationale PR-organisation ICCO spår vækst i det kommende år – det kommer på ryggen af de globale udfordringer og forandringer. Bureauledere på tværs af grænser er er enige om prognosen
Der er stigende pres fra internationale annoncører i at forlænge betalingsfrister i forbindelse med pitches og bureausamarbejder. Det seneste eksempel er fra den amerikanske gigant Keurig Dr Pepper, der blandt andet ejer mærkerne 7UP, Dr. Pepper og Schweppes. I deres seneste pitch-runde i USA beder de bureauerne, som byder på opgaven, om at acceptere en betalingsfrist på 360 dage.
Robert/Boisen & Like-minded, Uncle Grey, Mensch & Sansir, &Co./NoA løb med guldstatuetterne ved Effie Awards, der afholdtes første gang på dansk jord, torsdag aften
7.-12. november 2022 løb ICCO Next Generation PR World Cup af stablen, og LEAD Agency’s Sofie Rebecca Høj og Advice’ Morten Vester Haldrup skabte sammen en kampagne, der forgyldte Danmark
”Må vi ikke længere udsende pressemeddelelser på vegne af vores kunder og samarbejdspartnere eller for os selv, sådan som vi altid har gjort?” og ”skal vi nu til at deklarere en pressemeddelelse som reklame, og må medierne overhovedet bringe det, vi sender til dem?”
Værterne til Effie Awards Denmark 2022 er fundet – og det bliver erfarne folk, der skal lede dig og dine kollegaer trygt gennem et brag af et awardshow på Børsen 24. november
Det kan være fristende, men man kan ikke blot bruge store sportsbegivenheder, såsom det kommende VM, som afsæt for kommercielle kampagner eller kommunikation
7. november 2022 afholder den internationale PR-paraplyorganisation International Communications Consultancy Organisation (ICCO) den prestigefyldte Next Generation World Cup 2022. På baggrund af indstillinger fra danske PR/PA-bureauer er to talenter blevet udvalgt til at repræsentere Danmark ved den internationale konkurrence.
Du har sikkert været omkring det – Google Analytics. Er det lovligt? Hvordan garderer jeg mig? Herunder giver Kreativitet & Kommunikation dig en gennemgang af historien uden ende, ligesom vi vil forsøge at kigge fremad
Til november løber Effie Awards Denmarks store awardshow på Børsen af stablen, og det bliver en opvisning i professionalisme og målrettet og effektiv branding og kampagne.
De 36 finalister, som skal kæmpe om guld, sølv og bronze, er nu offentliggjort.
Datatilsynet har udgivet en ny vejledning om de regler i GDPR, der er særligt relevante i forbindelse med valgkampagner. I vejledningen finder du bl.a. en tjekliste, du kan bruge som rettesnor for, hvilke skridt du mindst skal igennem, når du vurderer, om du overholder databeskyttelsesreglerne.
Konferencen Ad Net Zero Global Summit 2022 løber af stablen 9.-10. november, hvor der skal diskuteres udviklingspotentialer og perspektiver for en CO2-neutral fremtid indenfor reklameindustrien
International Communications Consultancy Organisation (ICCO) har lanceret et nyt ungdomspanel, som skal arbejde for at fremme kreativitet og branchefællesskab hos den nye generation i PR-branchen
- « Forrige side
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Næste side »