Her finder du de seneste nyheder og artikler fra Kreativitet & Kommunikation. I bunden kan du også klikke dig ind i vores presserum. Husk at du også kan bruge søgefunktionen i menuen
Årets lønstatistik, som analysevirksomheden Kantar Gallup har gennemført på vegne af Kreativitet & Kommunikation, er netop offentliggjort, og der er flere interessante indsigter på et overordnet brancheniveau.
Kresten Schultz Jørgensen mener, at høje standarder og professionsetik er branchens helt afgørende konkurrenceparametre i en verden, hvor kommunikation er det primære tandhjul i både geopolitik og samfundsudvikling.
Hvad er et branchefælleskab godt for? Det giver Karina Holm Henriksen, der er CEO i We Love People, sine bud på.
Man skal kunne dokumentere sin markedsføring, hvis den indeholder miljømæssige og etiske påstande om et produkt eller en aktivitet.
Det kan være fristende, men man kan ikke blot bruge sommerens forestående EM som afsæt for kommercielle kampagner eller kommunikation.
- « Forrige side
- 1
- …
- 4
- 5
- 6