Presserum
7.1.21
Kreativitet & Kommunikation har fået ny ansvarlig for analyseområdet med ansættelsen af Carsten Lundsfryd.
26.11.20
Det blev Ørsted som modtog prisen som Årets Markedsfører, mens Grand Prix’en gik til kampagnen IKEA Black Friday (Re)Sale.
5.11.20
Kreativitet & Kommunikation lancerer nu en række konkrete anbefalinger, der er målrettet arbejdsgiverne i branchen.
12.8.20
KreaKom har underskrevet Europa-Kommissionens selvregulerende kodeks, der skal bekæmpe spredning af fake news og disinformation.
28.5.20
Det er et særligt år – også for Advertising Effectiveness Award 2020.
14.4.20
Den samlede online annonceomsætning steg med 557 mio. kr. i 2019, viser den årlige online markedsstatistik.
21.10.19
Tine Aurvig-Huggenberger er blevet valgt som formand for den europæiske reklamebranche i EACA.
8.8.19
Nye tal viser, at den danske reklamebranche startede 2019 med en ny beskæftigelsesrekord.
15.5.19
Nu kan man vinde guld, sølv og bronze ved årets Advertising Effectiveness Award.
26.4.19
De 400 danske branchefolk i Cannes Lions skal fortsat have et samlingspunkt.
24.4.2019
Nye tal viser, at den samlede annonceomsætning i 2018 steg med 1,8 pct. i forhold til 2017.
11.4.2019
Den samlede online annonceomsætning steg mere end 700 mio. kr. i 2018.
4.3.2019
Udtalelse fra Kreativitet & Kommunikations bestyrelse i anledning af Falck-Bios-sagen.
11.6.18
Analyse af danskernes mobiladfærd 2018 giver nu nye, skarpe indsigter.
Kontakt mig, hvis du har brug for yderligere kommentarer.