To nye jurymedlemmer og reduceret pris til årets AEA

Pressemeddelelse 28. maj 2020

To nye jurymedlemmer og reduceret pris til årets AEA

Det er et særligt år – også for Advertising Effectiveness Award 2020. Vi byder bl.a. velkommen til to nye medlemmer af juryen. Og derudover er der foretaget justeringer på baggrund af COVID-19.

Når case-tilmeldingen til årets Advertising Effectiveness Award åbner tirsdag den 2. juni er det med en forlænget tilmeldingsfrist frem til den 7. august. Samtidig er prisen reduceret med 25 procent.

”Corona-krisen har naturligvis gjort, at vi har kigget AEA’s setup igennem, bl.a. deadlines og pris. Det kræver mange ressourcer at deltage i AEA i både tid og penge, og nu har vi lavet nogle ændringer i forhold til, hvad vi plejer,” siger Tine Aurvig-Huggenberger, CEO i Kreativitet & Kommunikation og fortsætter:

”Grundlæggende handler det om, at vi med den forlængede tilmeldingsfrist og den reducerede pris giver vi branchen lidt mere ro i en tid, hvor hverdagen er mere kaotisk, end den plejer at være,” siger hun.

To nye medlemmer af juryen
Samtidig – og helt uafhængigt af coronakrisen – byder AEA nu velkommen til to nye jurymedlemmer. Det er Mia Wagner, der er CEO i Freeway-koncernen og investor i DR-programmet Løvens Hule, og Katrine Mandrup Tang, der er direktør for Danske Handicaporganisationer.

”Vi glæder os til at understrege og lyse på den kreative branche og det mest effektive kampagnearbejde, som branchen laver for deres kunder og samarbejdspartnere, og vi er stolte af og glade for at byde to så kompetente og erfarne kræfter ind i juryen,” siger Tine Aurvig-Huggenberger.

Hvordan selve fejringen af vinderne kommer til at se ud, løfter vi sløret for i efteråret. Læs mere om Advertising Effectiveness Award her.

For yderligere kommentarer kontakt Tine Aurvig-Huggenberger, tlf. 2127 9620.