International konference om en CO2-neutral fremtid inden for reklameindustrien

Konferencen Ad Net Zero Global Summit 2022 løber af stablen 9.-10. november, hvor der skal diskuteres udviklingspotentialer og perspektiver for en CO2-neutral fremtid indenfor reklameindustrien

Ad Net Zero er den britiske reklamebranches interesseorganisation, Advertising Associations initiativ, og det skal bidrage til at reducere reklameindustriens udledning af drivhusgasser.

Konferencen afholdes fysisk i London, med mulighed for at følge med online, og der skal diskuteres løsninger på flere af tidens største udfordringer: Flere profiler fra den internationale reklamebranche vil opdatere konferencedeltagerne på udviklingen indenfor klimaløsninger i reklameverdenen, ligesom deltagerne vil blive opdateret på de nyeste metoder til måling af klimabelastning indenfor reklame. Herudover vil de blive introduceret til de nyeste, mest progressive certificeringsstandarder, miljøregulativer vil blive gennemgået, og inspirerende studier og analyser præsenteret.

Den helt store attraktion på Ad Net Zero Global Summit 2022 er offentliggørelsen af the Ad Net Zero Awards, hvor man hylder og fremhæver reklamearbejder, som bidrager til en såkaldt net zero economy.

Ad Net Zero Global Summit 2022 kommer i forlængelse af Ad Net Zero-initiativets seneste konference i Glasgow i Scotland i 2021 – et arrangement som fandt sted sideløbende med COP26.

Tilmeld dig Ad Net Zero Global Summit 2022 via KreaKom her.