Her finder du den nyeste viden indenfor branchen. Viden, fakta og relevante værktøjer er en essentiel del af det at drive forretning
Kreativitet & Kommunikation giver dig, via Dansk Erhverv, adgang til statistikker, der blotlægger branchens udvikling, og som understøtter bureauerne med vigtige nøgletal. Der er bl.a. den årlige lønstatistik, branchestatistik om den økonomiske udvikling i branchen og 'Top Annoncører', baseret på TNS Gallup Ad Facts.
Derudover er vi samarbejdspartner på flere analyser og statistikker indenfor både reklame og markedsføring, samt indenfor brancheaktuelle emner, som f.eks. Reklameforbrugsundersøgelsen, Day in Life og Mobile Life, der er den årlige analyse af danskernes mobiladfærd og udbredelsen af forskellige mobile enheder.
Kreativitet & Kommunikations Mediaindex er en opgørelse over omsætningen hos medier i Danmark og er baseret på indberetninger fra mediabureauerne, som varetager hovedparten af al indrykning i Danmark.
Sikkerhedsfonden er en selvejende institution, der har til formål at yde medlemmerne af Danske Medier sikkerhed for den kredit, som medierne yder til medlemmerne af Sikkerhedsordningen.
Garantifonden er en selvejende institution, der har til formål at yde de tilknyttede medier sikkerhed for den kredit, som medierne yder til medlemmerne af Garantiordningen under forudsætning af, at medierne yder sikkerhedsgodtgørelse til ordregiverne
På vegne af vores medlemmer forhandler Kreativitet & Kommunikation adgang til mediemålinger og analyseværktøjer til yderst attraktive priser og abonnementsvilkår. Det betyder, at du som medlem har mulighed for at få yderligere indsigt i tal, analyser og statistikker, der kan underbygge effekten af dit arbejde og skabe tyngde i dine rådgivningsydelser.
Få ny viden til fordelagtige priser hos bl.a.:
Danmarks største informationssystem om medier og mærkevarer samt den største undersøgelse af emner indenfor media, marketing og business-to-business.
Denne måling er det mest komplette billede af danskernes brug af digitale medier til såvel udgivere, mediebureauer og annoncører.
Kantar Gallup måler danskernes radio- og tv-forbrug sekund for sekund – hele døgnet. De kaldes for Seer-Målingen og Lytter-Målingen.