Dansk Markedsføring og KreaKoms fælles adresse i Bredgade 19E er et samlingspunkt for kommunikationsindustrien, og som noget nyt indfører vi årligt fire torsdagsbarer, der udelukkende er for foreningernes medlemmer. Den første faglige torsdagsbar falder den 2. februar, hvor vi sammen med en række skarpe oplægsholdere og praktikere sætter fokus på AI i samarbejde med Dansk Journalistforbund.
Sæt et stort kryds i kalenderen 2. februar fra kl. 15.00-17.00, hvor vi til torsdagsbaren vil tage AI-bølgen under kærlig behandling, under teamet: AI – RESSOURCE ELLER TRUSSEL? Her undersøger vi den kunstige intelligens’ potentialer og udfordringer. Kom og mød andre gode mennesker fra branchen i uformelle rammer og få lidt godt til både ganen og hjernen.
Vi har sammensat et kyndigt panel, hvor både kreative, praktikere og medienørder vil gøre os klogere på AI’ens betydning for branchen.
Til torsdagsbaren vil du møde:
- Jan Birkemose fra Medietrends fortælle om AI-tjenester og de dilemmaer, fordele og ulemper de giver mediebranchen.
- Erik Petri, formand for Danske Bladtegnere, kommer ind på de udfordringer, der er ved visuelle AI-tjenester.
- En bureauansat (to be determined), som vil fortælle om, hvordan de bruger AI i hverdagen på bureauet
- Efterfølgende vil Dansk Journalistforbunds næstformand, Allan Boye Thulstrup, moderere en snak mellem oplægsholderne om mulighederne og truslerne ved AI på tværs af branchen.
Fadølsanlægget er leveringsdygtigt fra kl. 15.00, og oplægsholderne går på kl. 15.30. Efterfølgende er der god tid til netværk og snak med venner og bekendte fra branchen. Tilmeld dig og dine kolleger herunder, og så glæder vi meget at se jer til godt selskab og gode faglige diskussioner den 2. februar i branchens klubhus i Bredgade 19E.