Carat logo
Mediebureau
Hos Carat brænder vi for at skabe innovative mediekampagner, der driver forretningsmæssig værdi for vores kunder.

Carat blev etableret i 1968 og er ejet af den globale mediegruppe Dentsu Aegis Network. Vi har kontorer i mere end 150 lande og beskæftiger flere end 6000 globalt. Vores danske kontorer i Aarhus og KBH servicerer en lang række kunder og arbejder tæt sammen på tværs.

Vores formål er at redefinere måden, vi samarbejder med kunder og medier på. Vi udfordrer status quo og er på jagt efter at arbejde anderledes og bedre med medier.

Hos Carat arbejder vi med 3 fokusområder for at redefinere marketing- og medierådgivning

Digitale kompetencer: Vi var det første mediebureau, som satsede på digitale kompetencer og løsninger, og i dag er vi det førerende bureau på feltet. Vi er digitale foregangsmænd og integrerer digitale løsninger i resten af mediemikset.

Forbrugerindsigt
: Hos Carat sætter vi forbrugeren i centrum. Vores unikke værktøjer, processer og ubetingede fokus sikrer den nødvendige dybde i indsigtsarbejdet. Vi arbejder dagligt med at omsætte den vigtigste indsigt til innovativ medie-, marketing- og kommunikationsstrategi. I vores årlige trendstudie, PULSE, dykker vi ned i inspirerende tendenser. Læs vores bud på 10 af tidens største trends.

Samarbejde: Vi ved, at vi ikke kan alt selv. Vi er uafhængige af andre bureauer og har derfor frihed til at samarbejde med alle, og anbefale hvad vi synes er rigtigt.