Webinar: Ledelse på distancen – i en tid med coronavirus

Arrangement

Gode råd til distanceledelse.

Vi er i en meget speciel situation. Både ledere og medarbejdere kæmper for at holde hjulene kørende. For virksomheden – og for Danmark.

Begrebet distanceledelse kender vi, men lige nu har betydningen fået en helt ny dimension. Mange medarbejdere arbejder hjemme, og medarbejderne er spredt fra hinanden.

På dette webinar får du inspiration til at takle situationen, så du både kan sikre opgaveløsningen og samtidig drage den rette omsorg for dine medarbejdere. Du får gode råd fra Dansk Erhverv – ligesom du får muligheden for at videndele med andre virksomheder.

På webinaret får du viden om:

  • Forventningsafstemning mellem dig og dine medarbejdere – på trods af den fysiske distance.
  • Hvordan du takler det, hvis din medarbejder er meget bekymret.
  • Hvordan du fastholder, strukturerer og balancerer dialog på distancen.

Målgruppe
Webinaret henvender sig til dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have gode råd til distanceledelse – i en udfordrende tid med corona.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret et par dage før det afholdes.

Frister
Tilmeldingsfrist d. 18. marts 2020
Afmeldingsfrist d. 18. marts 2020

Underviser
Tina Buch Olsson, chefkonsulent, Dansk Erhverv