Webinar: Derfor skal din medarbejder på Hybrid Agency Program

Arrangement

Overvejer I at efteruddanne en ambitiøs medarbejder på HAP – og vil I høre, hvad andre ledere og ansatte har fået ud af uddannelsen?

Så deltag i vores uformelle info-møder online, hvor I kan stille spørgsmål til branchefolk, der har været på Hybrid Agency Program. Andet webinar i rækken er onsdag den 15. september kl. 10.00 – 10.45.

  • Mød Anita Baun Hørdum, der er Partner i Lead Agency, og Sofie Rebecca Høj, der er tidligere HAP-studerende og konsulent hos Lead Agency.

Tilmelding
Du tilmelder dig ved at skrive en mail til info@kreakom.dk, og så modtager du et Teams-link til mødet. Både ledere og medarbejdere kan deltage.

Om Hybrid Agency Program
HAP henvender sig til ansatte med minimum to års relevant erfaring. Det kan være både specialister og generalister – Art Directors, strategiske planners, kreative konceptudviklere, digitale specialister, frontend- og backend-udviklere, PR-konsulenter, tekstforfattere, projektledere mm.

Uddannelsen skaber hybride bureaumedarbejdere, som kan medvirke til at forøge værdien i de opgaver, bureauet udvikler for kunderne. Grundlaget for uddannelsen er at erstatte siloer i virksomheden med tværgående processer, multidisciplinær viden og et nyt fælles sprog omkring opgaverne. Hybrid Agency Program er udviklet af Kreativitet & Kommunikation og KEA i tæt dialog med erfarne branchefolk for at sikre 100 procent afsæt i de behov og udfordringer, som helt forskellige danske bureauer selv ser i dag.

Læs mere om HAP her.