Trump vs Biden – et kig ind i en velsmurt mediemaskine

Arrangement

Godmorgenmøde om den amerikanske valgkampagne – en velsmurt mediemaskine i højeste gear

Den amerikanske valgkampagne er en millionforretning for kommunikatører, strateger og bureauer. Og det er en professionel maskine.

Både Trump og Biden har vilde annoncebudgetter til deres valgkampagne – både til film, print og på sociale medier, hvor ethvert resultat kan måles real-time. Deres reklamer opfordrer næsten også altid til handling: Registrér dig som vælger, bliv frivillig, donér penge. Og de resultater bliver målt og vejet – og brugt nøje.

Få et godt øjebliksbillede af den amerikanske valgkamp med fokus på kommunikationsstrategi, kanalkamp og databrug med udenrigskorrespondent Annegrethe Felter Rasmussen i samtale med direktør for Kreativitet & Kommunikation, Tine Aurvig-Huggenberger.

Om
Annegrethe Rasmussen er chefredaktør for og medstifter af mediet POV International.
Hun arbejder som korrespondent i Washington, D.C. for KForum og POV og er USA-kommentator på B.T. Hun har boet i Washington siden 2008.

Tine Aurvig-Huggenberger er direktør i Kreativitet & Kommunikation – brancheforeningen for rådgivende, kreative erhverv. Hun har tidligere været næstformand i LO og har en fortid som bl.a. partner i kommunikationsbureauet Primetime.

Et live-event lavet i et samarbejde mellem Kreativitet & Kommunikation og DMJX.


Lignende arrangementer

AI i den kreative rådgivning

Event

Medlemmer0 kr
Ikke-medlemmer990 kr
Kreativitet & Kommunikation

Developing Effective Marketing Activities

Event

Medlemmer0 kr
Online