Sådan optimerer I jeres brand-eksponering globalt
Arrangement

På dette gå-hjem-møde får du nærmere indblik i, hvordan I optimerer jeres brand-eksponering globalt og løfter relevante KPI’er.
Mange brands og kreative bureauer oplever, at deres kreative arbejde ofte begrænses til traditionel silo-fokuseret medie-eksekvering. Men omhyggeligt og kreativt tilrettelagte kampagner og strategier kan øge rækkevidden ved at maksimere værdien af earned media. Det opnås ved at udvikle kampagner, der taler med og ikke til forbrugeren, så der skabes en naturlig interesse for jeres brand.
Amplify 360 by Yahoo navigerer i tidens komplekse medieverden og benytter særlige adfærdsdata til at tale ind i de samtaler, der allerede eksisterer online. Dermed sikres øget reach og engagement.
Amplify 360 by Yahoo er en 360 graders global medie-aktiveringsstrategi, der supplerer betalte medier og PR og opererer mellem dem som en tilgang på tre niveauer, der omfatter research, orkestrering og distribution og sikrer øget rækkevidde og engagement.
Yahoo har skabt et omfattende netværk af O&O medier såsom TechCrunch samt tredjeparts globale partnerskaber.
Eventet retter sig primært mod virksomheder med et internationalt marketingbudget på +2 mio – CMOs, Marketingfolk, Business Development og Product Directors.
Frister
- Tilmeldingsfrist d. 15. november 2021
- Afmeldingsfrist d. 16. november 2021