AI i den kreative rådgivning
Arrangement

Hvordan bruges AI i den kreative rådgivning på bureauerne? Mød tre forskellige rådgivende bureauer – et mediebureau, et reklamebureau og et kommunikationsbureau – som kaster lys over, hvordan AI har udviklet deres rådgivning.
De vil vise dig konkrete eksempler og use-cases på, hvordan de bruger AI til hverdag til at løse kundernes opgaver, effektivisere processer og optimere arbejdsgange.
PROGRAM
8.30-9.00: Ankomst og croissanter
9.00-9.10:Velkomst ved Malene Birkebæk, administrerende direktør, Kreativitet & Kommunikation, og Louise Riisgaard, Branchedirektør, Dansk Erhverv
9.10-9.30: ”AI nu og i fremtiden – hvordan ser spillepladen ud?” v. Christian Bech Nørhave, Chefkonsulent for AI, Dansk Erhverv
9.30-10.00: “Hvordan bliver du en bedre kommunikationsrådgiver med AI?” v. Trine Pilgaard Jørgensen, Head of Digital Strategy & AI, Lead Agency
Få et indblik i Lead Agencys arbejde med implementering af AI på tværs af bureauet og bliv inspireret af, hvordan Lead arbejder med kunstig intelligens på tværs af kommunikationsdisciplinen til blandt andet research, brainstorm, tekstbearbejdning mv.
10.00-10.30: “AI i betalt markedsføring” v. Anders Panduro Gyrup, Technology Solutions Consultant & Stefan Jin Hansen, Chief Product Officer, dentsu
AI og Machine Learning har længe været en vigtig del af digital markedsføring, men de seneste års og måneders udvikling har givet både nye og mere tilgængelig muligheder. Hør med når dentsu deler ud af deres erfaringer med, hvordan man kan bruge AI til at optimere kampagner, målretning og budgetjurstering.
10.30-11.00: Thorbjørn Fessel, Senior Creative Producer & Daniel Halasz, Head of Production, Uncle Grey
AI i den kreative udvikling.
11.00: Tak for i dag
Skriv til tilmelding@kreakom.dk, hvis du har spørgsmål til arrangementet.