AEA-seminar: Sådan skriver du en vindercase

Arrangement

Grubler du lidt over, hvordan casebeskrivelsen bedst skrues sammen til Advertising Effectiveness Award?

Så kom til AEA-seminar torsdag den 29. august, hvor vi som altid vil give eksempler på, hvordan man skriver en vindercase.

Vi har inviteret Mogens Bjerre, der er jurymedlem og Associate Professor på CBS, med, og vi vil gennemgå, hvad juryen kigger efter og lægger vægt på. Har du spørgsmål eller er i tvivl om noget i processen, så kom og få svar den 29. august.

Mogens vil også gøre os klogere på de nye gradueringer af priserne – for første gang i år vil der blive uddelt guld, sølv og bronze-statuetter, mens Grand Prix’en fortsat er AEAs hovedpris.

Derudover vil Lise Westphal dele ud af gode erfaringer om processtrukturering, samarbejde med kunden og mere, i hendes oplæg om en af sidste års vindercases; Primetime’s “STOP HPV – STOP LIVMODERHALSKRÆFT”.

Seminaret er gratis, men kræver tilmelding på mail til Luise Schärfe ls@kreakom.dk senest onsdag den 28. august kl. 12.00. Der er et no show-gebyr på 250,00 kr. ex moms.