Det danske influencermarked: tal, trends og juridisk tjekliste
Arrangement

Det danske influencermarked: tal, trends og juridisk tjekliste
Vær med, når IRM og KreaKom præsenterer den første rapport, der sætter tal på det danske influencermarked.
Hvordan ser det egentlig ud med det danske influencermarked?
Det har analysebureauet IRM lavet en stor rapport over, og rapporten er den første af slagsen for det danske influencermarked. Tobias Hedstrom, reseach director hos IRM, vil fremlægge rapporten til et seminar hos KreaKom om det danske influencermarkedet.
Seminaret er for alle bureauledere og – medarbejdere der arbejder med influencermarkting.
Udover at give indsigt i de danske influencer-tal og markedsandele, vil der er være et oplæg om, hvor influencermarkedet er på vej hen, samt hvilke trends og tendenser, bureauer særligt bør holde øje med.
Få også styr på do’s and don’ts, når det kommer til influencermarketing. KreaKoms jurister vil nemlig også redegøre for de regler og love, der gælder for området.
Meld dig allerede til nu, hvis du vil sikre dig plads til influencer-seminaret hos KreaKom, hvor vi kommer hele vejen rundt om influencermarketing.
Arrangementet er for alle interesserede, og tilmelding er gratis.