Brug neuromarketing og nå dine kunder

Arrangement

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside når du kommunikerer gennem din hjemmesides billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed – hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig fremfor din konkurrent.

Dine potentielle kunders første møde med din virksomhed, vil højst typisk være på din hjemmeside, dine sociale medier eller på andre kanaler. Derfor er din evne til at skabe en positiv relation til dine kunder via din hjemmeside afgørende for din virksomheds succes – her kan du bruge neuromarketing.

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside når du kommunikerer gennem din hjemmesides billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed – hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig fremfor din konkurrent.

Hvad er neuromarketing?

Neuromarketing er forståelsen for, hvordan du får trykket på dine potentielle kunders mentale købsknap, og bygger på viden om de ubevidste processer, der trigger en bestemt handling i mennesker.

På dette foredrag får du viden om, hvordan du bruger neuromarketing på din hjemmeside, så du når kunderne. Du lærer f.eks. at få kunderne til at fortage de handlinger, som du ønsker på hjemmesiden, f.eks. at udfylde en kontaktformular, ringe dig op eller at skrive sig op til at modtage dit nyhedsbrev.

På dagen lærer du om:

  • De funktioner som aktiveres i hjernen ved markedsføring.
  • Hvordan hjernen virker i forhold til en hjemmesides design, trafik og kommunikation.
  • Hvordan du tiltrækker dine kunders opmærksomhed på Google.
  • Hvordan hjemmesidens design skaber tryghed hos kunden.
  • Hvordan hjemmesiden bliver brugervenlig og intuitivt for kunden.
  • Hvordan du gennem kommunikation motiverer dine kunder til at handle.
  • Konkrete eksempler, som giver en god forståelse for hvordan du selv kan bruge neuromarketing på din hjemmeside.

Frister
Tilmeldingsfrist d. 4. oktober 2019
Afmeldingsfrist d. 7. oktober 2019

Oplægsholder
Christel Glavind, foredragsholder, Onmondo
Med Christel Glavind som foredragsholder får du en praktiker som mestrer, at levere nørdet viden i øjenhøjde og med et stort smil. Christel har arbejdet med salg og markedsføring de sidste 10 år og har hjulpet flere hundrede virksomheder med deres marketing udfordringer. Christel er en powerful og skarp foredragsholder, der stiller sig kritisk overfor, hvordan virksomheder opfører sig på nettet og kommer med konstruktive indgangsvinkler på, hvad der fungerer bedre. Deltagere kan forvente et foredrag der giver en indsigt i, hvordan virksomheder når kunderne bedre via deres online kanaler.