Yahoo
Yahoo er en førende spiller inden for orkestrering og distribution af globale kampagner. I Danmark og Norden har Yahoo sine rødder i GoViral, der blev stiftet i 2005. I 2011 blev GoViral en del af Aol og opererede herefter under brandet Be On. I 2017 blev Aol og alle datterselskaber forenet med Yahoo under moderbrandet Oath, som senere blev omdøbt til Verizon Media for, fra september 2021, at blive rebrandet som Yahoo.
Special-kompetencer: Amplify 360, en 360 graders global medie-aktiveringsstrategi der supplerer betalte medier og PR og opererer mellem dem som en tilgang på tre niveauer, der omfatter research, orkestrering og distribution og sikrer øget rækkevidde og engagement.
Yahoo har skabt et omfattende netværk af O&O medier som TechCrunch, Yahoo Finance og Yahoo Sport samt tredjeparts globale partnerskaber – fra Berlingske til New York Times – for at sikre det perfekte match til enhver historie og sikre historiens virale udbredelse. Med København som omdrejningspunkt for globale kampagner, har Yahoo leveret mere end 200 aktiveringer på tværs af 25 markeder.
Yahoo Nordics har orkestreret og distribueret alt fra mindre lokale kampagner til store globale kampagner for brands som B&O, EPOS, Momondo, Spies, VELUX, Volvo Trucks, UBER, P&G og Ørsted.
Læs mere om det nye yahoo her.