Skab bedre kundeoplevelser med operationel NPS

Arrangement

• Implementér operationel NPS, som loyalitetsprogram
• Reducer modstand mod forandring i implementeringen
• Skab en enestående feedback- og præstationskultur

Mange taler om Net Promoter Score også kaldet NPS, der er et værktøj, der kan hjælpe med at måle kunders loyalitet til en virksomhed, og mange har også gjort NPS til et punkt i virksomhedens strategi.

Men hvordan kan din virksomhed sætte strøm til et NPS-program? Hvordan sikrer du, at kunden er i centrum? Hvordan arbejder du med at samle op på dårlige kundeoplevelser? Og hvordan skaber du en feedbackkultur, der bidrager til øget organisatorisk læring og præstation?

Kort sagt, hvordan implementerer og arbejder du med NPS i forhold til at realisere forretningsmæssige mål? Lige præcis dét handler dette godmorgen-møde om.

På seminaret får du en konkret drejebog til at:

  • Implementere et loyalitetsprogram, der bygger på NPS, så din virksomhed bliver verdensmestre i at måle, forstå og handle på kundeoplevelser (Service recovery) i dagligdagen
  • Udvikle en feedbackkultur, der gør virksomheden markant bedre til at lære af erfaringer, skabe løbende forbedringer og præstationsudvikling (Den lærende organisation)
  • Reducere de forskellige niveauer af modstand mod forandring i implementeringen af operationel NPS.

Eksperterne går i dybden med:

  • Teori og metode til at skabe kundeloyalitet ud fra NPS
  • Best practice inden for NPS i 2019
  • Lærerige cases og konkrete løsninger fra danske virksomheder
  • En drejebog, der gør det muligt for dig at implementere NPS med lavest mulig modstand og samtidig udvikle en feedback- og præstationskultur, som skaber loyale kunder.

Målgruppe
Morgenmødet henvender sig til topledere, salgs- og marketingdirektører samt CX-, NPS- og analyse-ansvarlige i virksomheder med minimum 50 medarbejdere.

Program
08:30 – 08:45:
Velkomst
Jesper Juul-Jensen, salgschef, Dansk Erhverv

08:45 – 09:30: Loyale kunder køber mere, bliver længere, anbefaler mere. Og så er de langt billigere at administrere end nye kunder
Jesper Koch, stifter og CEO, McLoyal og ekspert i Customer Experience
Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør og partner, NPS.Today

  • Hør hvordan du implementerer et feedbacksystem, der gør dig i stand til at måle, forstå og handle på kundeoplevelser 24 timer i døgnet. Det handler om hurtig problemløsning og service recovery.
  • Kort demo – vi hvordan systemet virker i praksis.

09:30 – 09:45: Pause og networking

09:45 – 10:30: Sæt strøm til dit loyalitetsprogram og undgå modstand mod forandring
Jesper Koch
Peter Tranberg Møller

  • Hør om, hvordan du skaber en kundecentrisk kultur ud fra Perception-Gap Analyser og Reflekterende Teams, så du bliver bedre til at forstå mønstre, identificere best practise og forbedre kundevendte processer.
  • Hør om, de forskellige niveauer af modstand du kan møde, når du vil implementere et feedbacksystem.
  • Undgå smerten ved begynderfejlene og brug tiden, energien og pengene rigtigt fra start.
  • Lær fra cases, hvor det er gået godt og hvor det er gået galt.

10:30 – 10:45: Afrunding og spørgsmål

10:45 – 11:00: Tak for i dag

Frister
Tilmeldingsfrist d. 25. oktober 2019
Afmeldingsfrist d. 29. oktober 2019