Retail Now

Arrangement

De fysiske butikkers eksistens er under konstant pres i en verden, hvor nem online handel dominerer mere og mere. Retail Now giver dig ny viden og inspiration fra spændende cases – samt konkrete værktøjer til at gøre noget ved fremtidens detailhandel – i dag.

De fysiske butikkers eksistens er under konstant pres i en verden, hvor nem online handel dominerer mere og mere.
For at overleve i fremtiden skal der skabes fantastiske kundeoplevelser i butikkerne og stærkere kontakt til lokalmiljøet.

Så hvordan gør du det?

Brug en formiddag på at høre, hvordan en lang række danske virksomheder:

  • Øger trafikken til fysiske butikker via lokale sociale medier.
  • Sikrer toptunede medarbejdere der er klar til at yde den bedste service.
  • Bruger forskningsbaseret viden til at bruge musik til at skabe atmosfære, øge opholdstid og omsætning.
  • Bruger kundernes feedback til løbende at måle, udvikle og forankre den gode kundeoplevelse.

Retail Now giver dig ny viden og inspiration fra spændende cases – samt konkrete værktøjer til at gøre noget ved fremtidens detailhandel – i dag.

Eventet henvender sig især til:
CEO, CMO, CFO, COO, CSO, Head of Retail, Head of HR, Head of Operations m.fl. i større retail- og dagligvarekæder med hovedkontor i Danmark, butikker i Danmark og/eller internationalt og multi-location virksomheder.

PROGRAM
09:00 – 09:10: Kort velkomst og præsentation af dagsorden

09:10 – 09:40: 1. indlæg – Post Office Social – Andreas Füchsel, co-founder, Post Office Social
Andreas Füchsel fortæller om, hvordan nogle af Danmarks største kædevirksomheder udnytter deres fulde potentiale på sociale medier gennem hyperlokal markedsføring.

09:40 – 10:10: 2. indlæg (Relesys) – Torben Søndergaard, CSO, Relesys
Torben Søndergaard fra Relesys fortæller om, hvordan du når helt ud med kommunikation til samtlige medarbejdere. Om onboarding og træning af nye og ”gamle” medarbejdere. Om hvordan du hjælper til at engagere og motivere medarbejdere på alle niveauer i organisationen.

10:10 – 10:30: Pause

10:30 – 11:00: 3. indlæg (Mind Moving Music) – Simon Kirk Nissen, founder, Mind Moving Music
Simon Kirk Nissen fra Mind Moving Music giver forskningsbaseret viden om, hvordan musik påvirker kunder, og hvordan effekterne kan bruges praktisk.

11:00 – 11:30: 4. indlæg (Maze & Partners) – Bo Rasmussen, founder, Maze & Partners
Bo Rasmussen er ekspert i at bruge kundefeedback til at skabe gode kundeoplevelser i danske og internationale kæder. Maze & Partners viser konkrete eksempler på, hvordan løbende kundefeedback bruges til at skabe stærke kundeoplevelser.

11:30 – 12:00: Afrunding og networking

Frister
Tilmeldingsfrist d. 21. august 2020
Afmeldingsfrist d. 23. august 2020