Hvordan skal fysiske butikker skabe trafik i fremtiden? – Aarhus

Arrangement

Hvad gør Matas, Bilka og Toyota for at udnytte deres fulde potentiale på sociale medier? Kom og hør hvordan nogle af Danmarks førende retailers bruger hyper local marketing til at vinde kampen lokalt.

Mere og mere salg rykker online, og Top Toys konkurs er det seneste tegn på, at fysiske butikker har det hårdt. Så hvad kan virksomheder gøre for at styrke trafikken til deres fysiske butikker?

Flere danske virksomheder er begyndt at agere hyper lokalt på sociale medier, og resultaterne er opsigtsvækkende.
Kom og oplev hvordan nogle af danmarks førende retail kæder bruger egne medarbejdere til at skabe stærke forbindelser til deres lokale målgrupper – og den vej igennem skabe mere trafik.

Bliv inspireret, diskuter og gå hjem med en håndfuld konkrete idéer til, hvordan din virksomhed kan udnytte din lokale tilstedeværelse på sociale medier.

PROGRAM
09:00 – 09:05: Velkomst
Jesper Juul-Jensen, Dansk Erhverv

09:05 – 09:30: Om Post Office
Andreas Füchsel, Post Office Social
Peter Bundgaard, Post Office Social

09:30 – 10:00: Cases
Andreas Füchsel
Peter Bundgaard

10:00 – 10:15: Take-aways
Andreas Füchsel
Peter Bundgaard

10:15 – 10:30: Spørgsmål

FRISTER
Tilmeldingsfrist d. 28. februar 2019
Afmeldingsfrist d. 3. marts 2019