Den autentiske virksomhed – transformér dit corporate brand indefra

Arrangement

Lær hvordan topcheferne bag nogle af verdens bedste brands som Noma, LEGO og BMW udnytter virksomhedens styrker til at skabe succeser og bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds autentiske brand.

Autentisk identitet er et nyt strategisk ledelsesansvar. Topchefer skal kunne kortlægge, analysere og lede virksomhedens autentiske identitet, hvis de vil bevæge virksomheden fra krise til succes eller sætte dagsordenen på markedet. I stedet for at forsøge at efterligne konkurrenterne, må chefer tro på organisationens potentialer som udgangspunkt for virksomhedens strategiske udvikling.

De autentiske virksomheder formår at gå på opdagelse efter synlige og usynlige styrker i organisationen og bruge dem til at forme virksomhedens strategi og brand. De autentiske virksomheder tiltrækker talenter, har et godt omdømme og lykkes med at vækste. Men hvad vil det sige, at arbejde med virksomhedens autentiske identitet?

Lær hvordan topcheferne bag nogle af verdens bedste brands arbejder med virksomhedens autentiske identitet og bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds brand, når CEO og rådgiver, Nikolaj Stagis bruger eksempler fra bogen ‘Den autentiske virksomhed’, hvor topchefer fra LEGO, Noma, Hästens, Ducati og BMW fortæller om at udnytte virksomhedens potentialer til at skabe et ekstremt succesfuldt brand.

Program
08:30 – 09:00: Ankomst og morgenmad
09:00 – 10:00: Transformér din virksomhed indefra
10:00 – 10:15: Pause og netværk
10:15 – 11:00: Workshop og værktøjer
11:00 – 11:00: Tak for idag

Oplægsholder
Nikolaj Stagis
CEO, Stagis A/S

Frister
Tilmeldingsfrist d. 16. januar
Afmeldingsfrist d. 21. januar