SPOT:ON Activation 2018

Tid

Onsdag d. 7. februar kl. 8:00 - 18:30, 2018

Sted

Tivoli Hotel & Congress Center, Arni Magnussons Gade 2, 1577 København V
 

Ny nordisk sponsorkonference med masser af inspiration, insights og cases fra ”øverste hylde” er netop lanceret og skal afholdes i hjertet af København.

SPOT:ON Activation 2018 løber for første gang af stablen den 7. februar 2018 i København og byder på et line up af internationale top-speakers. Og som medlem af Kreativitet & Kommunikation har du nu mulighed for at komme med til en særlig medlemspris.

SPOT:ON Activation 2018 er navnet på sponsorkonferencen, hvor det overordnede tema er ‘brand aktivering af stærke kommercielle partnerskaber’.

Vi lever i en tid, hvor medierne ændrer sig radikalt, forbrugeradfærden bevæger sig hurtigt, og kravene til at skabe afkast øges betydeligt. Brands kæmper på alle niveauer for at få forbrugernes opmærksomhed, engagement og penge, og de brands, der rammer forbrugerne i hjertet, vinder. Derfor stiller SPOT:ON Activation skarpt på brand-aktivering som tema.

På konferencen er det bl.a. Manchester United, der vil fortælle om den måde de lokalt og globalt aktiverer partnerskaber på, Volvo der præsenterer Zlatan-kampagnen og RFRSH Entertainment, som kommer med det nyeste inden for eSport-brandaktivering.

Pris for medlemmer: 3.800 kr. ekskl. moms
Pris for ikke-medlemmer: 4.500 kr. ekskl. moms
(Pris for efterfølgende middag ikke inkluderet).

Tilmeld dig via link her.

Program følger. Indtil da kan du læse mere om konferencen her.