Sådan skriver du en AEA vindercase

Tid

Fredag d. 9. juni kl. 9:00 - 11:00, 2017

Sted

CBS, Dalgas Have 15, lokale: Dhsø. 089
 

Går I og overvejer at indstille en eller flere kampagner til Advertising Effectiveness Award? Vil du gerne vide mere om, hvad der skal til for at skrive en vindercase?

Så har du muligheden for at blive klædt godt på, når Kreativitet & Kommunikations afholder AEA seminar. Her får du en masse gode fif og input til, hvad en god case skal indeholde, og samtidig vil du få et indblik i, hvad juryen lægger vægt på i bedømmelsen af de indsendte cases.

Seminaret løber af stablen fredag d. 9. juni kl. 9.00-11.00, på CBS, Dalgas Have 15, lokale: Dhsø. 089

Seminaret er gratis for medlemmer af Kreativitet & Kommunikation, og du tilmelder dig seminaret HER.

Sidste tilmeldingsfrist er d. 8. juni kl. 12.00.

 

PROGRAM:

9.00 – 9.15: Tine Aurvig-Huggenberger, direktør i Kreativitet & Kommunikation, byder velkommen.

9.15 – 10.00: Hvad skal en vindercase indeholde og hvad lægger juryen vægt på?
Mogens Bjerre, associate professor fra CBS, giver et overblik over, hvilke emner en caserapport skal indeholde, hvilke kriterier og modeller juryen lægger til grund for vurderingen samt hvad juryen primært lægger vægt på. Mogens Bjerre har en særlig rolle i relation til AEA, idet han qua sin faglighed rådgiver den øvrige jury i relation til udvælgelse af shortlisten.

10.00 – 10.15: Pause

10.15 – 10.45: Hvordan griber du processen an?
Martin Michael Hansen, CEO i Umwelt, deler ud af sine og bureauets erfaringer med at skrive vindercases. Hvilke kampagner skal man vælge, hvad kræver det af tid og ressourcer, hvordan griber man bedst processen an samt hvordan får I kunden med om bord.

10.45 – 11.00: Afrunding

 

Vi glæder også til at se dig!