Effektiv Markedsføring

Tid

Mandag d. 5. marts kl. 15:00 - 18:00, 2018

Sted

M2Film, Studie 2, Filmbyen 23, 8000 Aarhus C
 

Vær med når vi sætter fokus på effektiv markedsføring gennem Employee Advocacy og nogle af sidste års stærkeste AEA cases, når Kreativitet & Kommunikation og IAA Jylland inviterer til eftermiddagsseminar.

PROGRAM

15.00                Get-in

15.15                 Fra ansatte til ambassadører
v/ Mona Juul, CEO & Partner, Envision
Medarbejderne er virksomhedens mest troværdige medie, og det gør dem til oplagte brandambassadører. Mona Juul stiller skarpt på, hvad medarbejderne helst deler fra deres arbejdsplads, hvad der stopper dem fra at dele, og hvad der i det hele taget er på spil, når det gælder employee advocacy.

16.00                Pause

16.10                 AEA vindercase: Individual Expressionism – Leveraging art and fashion to drive growth
v/ Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital, UncleGrey
Da finanskrisen rullede ind over de nordiske lande, faldt møbelsalget drastisk, og Bolias konkurrenter startede et nedadgående kapløb mod de laveste priser. Men Bolia gik en anden vej med en ny strategi: at udnytte elementer fra moderne kunst og mode til at drive salg.

16.55                Pause

17.05                AEA vindercase: We Will Rise Again
v/ Tomas Olesen, Client Service Director
En hvid trøje, et kønsskifte og noget magisk græs.
Dette er historien om hvordan hummel genrejser sit brand, stort set uden betalte medier.

18.00                                Tak for i dag

 

TILMELDING sker HER, senest mandag d. 26. februar.
Seminariet er gratis for medlemmer af Kreativitet & Kommunikation og IAA.
Pris for ikke-medlemmer er 500kr. ex moms.
No Show-gebyr er 500kr. ex moms.